Projekt se izvaja na nivoju zavoda v vseh 38 oddelkih. Izvajamo ga s ciljem spodbujanja gibanja z igro, razvijanja navad in potreb po vsakodnevni gibalni aktivnosti, razvijanja motoričnih sposobnosti ter krepitev organizma, duševnega in telesnega zdravja.
Fit pedagogika v ospredje postavlja igro. Preko igre, kot najučinkovitejše metode učenja otrok, vabi otroke v aktivno raziskovanje lastnih gibalnih zmožnosti ter ob različnih gibalnih izzivih, daje otroku pozitivne povratne informacije o njegovih lastnih individualnih gibalnih sposobnostih, ne glede na njegovo stopnjo gibalnega razvoja. Tako otrok ob pridobivanju različnih gibalnih izkušenj doživlja veselje in zadovoljstvo, kar v njem ohranja pozitivno naravnanost do gibalnih dejavnosti.
Gre za celosten razvoj otroka s poudarkom na gibalnem razvoju in njegova povezava z ostalimi razvojnimi področji.
Ker je Fit vadba zasnovana na igri in medsebojni interakciji kot bistvenem delu učnega procesa:
omogoča doživljanje ugodja v gibanju,
ohranja in spodbuja otrokovo naravno potrebo po gibanju,
spodbuja otrokovo potrebo po sodelovanju z vrstniki in odraslimi,
sledi naravnemu gibalnemu razvoju otroka, pa vendar je korak pred njim,
upošteva kritična obdobja v otrokovem razvoju in tako ohranja njegovo pripravljenost in navdušenje za sodelovanje,
ohranja otrokov raziskovalni duh,
zagotavlja upoštevanje postopnosti,
daje možnost za ustvarjalnost,
spodbuja k pri iskanju lastnih rešitev,
uči razmišljati, s tem pa prispeva k rasti otrokove samopodobe in samospoštovanja.
Cilj: Spreminjati življenjski slog iz neaktivnega v aktivnega.
Centraliziran evropski projekt KIDS IN MOTION – FIT4KID MREŽA
Namen in cilji projekta:
Zagotoviti platformo za promocijo izobraževalnih inovacij ter izmenjava in prenos najboljših praks v povezavi s pomenom vadbe in telesne dejavnosti v predšolski in osnovnošolski vzgoji.
Fit4Kid model je sestavljen iz motivacijske pedagogike, izobraževalnih programov, tehnik, vsebin in smernic, ki se osredotočajo na povečano uporabo vadbe in telesne dejavnosti v predšolskem in osnovnošolskem obdobju. Izobražuje učitelje in vzgojitelje, da bi znali sočasno k aktivnosti spodbuditi možgane in telo ter s tem povečati učinkovitost pri učenju in izboljšati učne spretnosti ter sposobnosti.
14 strokovnih delavcev (ravnateljica, pomočnici ravnateljice, 7 vzgojiteljice in 3 vzgojitelji – pomočniki vzgojiteljic) se dodatno izobražuje za FIT4KID multiplikatorje.
Cilji oziroma indikatorji, ki jih moramo zagotoviti so naslednji:
povečanje uporabe Fit pedagogike znotraj rednega učnega procesa pri posameznem pedagoškem delavcu,
povečanje uporabe Fit pedagogike v številu pedagoških delavcev,
kakovostna izvedba Fit vsebin in aktivnosti v permanentni obliki in ne zgolj v obliki intervencij (povečana kakovost in količina),
zagotoviti trajnost (sustainability) ter vseživljenjskost (lifelong) v okviru strokovnega usposabljanja, implementacije Fit pedagogike, Fit vsebin in aktivnosti v redni učni proces.
FIT FILOZOFIJA: »SVET GIBANJA, SVET VESELJA, SVET ZDRAVJA«
Namen:
RAZVIJATI IN USTVARJATI UČENJE SKOZI GIBANJE IN GIBANJE SKOZI IGRO.
Ko se otroci, skozi igro učijo gibati, se z gibanjem učijo. S tem rastejo v sposobnejše osebe, izzivajo svojo ustvarjalnost in se pri iskanju rešitev učijo razmišljati.
Dosežki se začnejo že s pripravljenostjo poizkusiti.
Ni izpostavljanja neuspehom – pomembni so le uspehi v majhnih korakih, ki vodijo k neskončnim dosežkom.
Preizkušanje – učenje na napakah – raziskovanje lastnih sposobnosti in omejitev, vodijo k obvladovanju nalog, le-to pa k večji samopodobi, samozavesti,samoodgovornosti, logičnemu razmišljanju… Pomemben je proces.
Sodelovanje otroka z vzgojiteljem in vzgojitelja z otrokom. Na ta način oba pridobivata in dozorevata tekom procesa učenja.
Pomemben je tako posameznik, kot skupina.
Napredujejo vsi. Tisti, ki so aktivno vključeni v različne športne aktivnosti in tisti katerih gibalne spretnosti niso najbolj razvite.
v Fit-u je pomemben zdrav, celostni razvoj otroka!
Na spletni strani vrtecpobrezje.si uporabljamo piškotke predvsem za boljše delovanje strani in prijetnejšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov POTRDI
Manage consent
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
MEDNARODNI PROJEKT: FIT SLOVENIJA
Svet gibanja, svet veselja, svet zdravja«
Projekt se izvaja na nivoju zavoda v vseh 38 oddelkih. Izvajamo ga s ciljem spodbujanja gibanja z igro, razvijanja navad in potreb po vsakodnevni gibalni aktivnosti, razvijanja motoričnih sposobnosti ter krepitev organizma, duševnega in telesnega zdravja.
Fit pedagogika v ospredje postavlja igro. Preko igre, kot najučinkovitejše metode učenja otrok, vabi otroke v aktivno raziskovanje lastnih gibalnih zmožnosti ter ob različnih gibalnih izzivih, daje otroku pozitivne povratne informacije o njegovih lastnih individualnih gibalnih sposobnostih, ne glede na njegovo stopnjo gibalnega razvoja. Tako otrok ob pridobivanju različnih gibalnih izkušenj doživlja veselje in zadovoljstvo, kar v njem ohranja pozitivno naravnanost do gibalnih dejavnosti.
Gre za celosten razvoj otroka s poudarkom na gibalnem razvoju in njegova povezava z ostalimi razvojnimi področji.
Ker je Fit vadba zasnovana na igri in medsebojni interakciji kot bistvenem delu učnega procesa:
Cilj: Spreminjati življenjski slog iz neaktivnega v aktivnega.
Centraliziran evropski projekt KIDS IN MOTION – FIT4KID MREŽA
Namen in cilji projekta:
Cilji oziroma indikatorji, ki jih moramo zagotoviti so naslednji:
FIT FILOZOFIJA: »SVET GIBANJA, SVET VESELJA, SVET ZDRAVJA«
Namen:
RAZVIJATI IN USTVARJATI UČENJE SKOZI GIBANJE IN GIBANJE SKOZI IGRO.
Ko se otroci, skozi igro učijo gibati, se z gibanjem učijo. S tem rastejo v sposobnejše osebe, izzivajo svojo ustvarjalnost in se pri iskanju rešitev učijo razmišljati.
Dosežki se začnejo že s pripravljenostjo poizkusiti.
FIT PEDAGOGIKA upošteva:
FIT PEDAGOGIKA je:
FIT DIDAKTIČNA NAČELA